Idag fyllde min gabriella, 18 jälva år det är stort och det är groteskt störanade att inte kunna krama om henne! Men Grattis Gabriella det får bli kramkalas när du kommer hem <3

hej, fan vilken skum dag det blev idag. Jag vet inte den var bara skum. Jag har gått runt och vart nervös hela dan. och ja jag vet varför men jag vill inte tro på det, så jag vet inte varför. Sen la jag äntligen upp england bilderna på fejan, si så där en månad senare liskom men. Vad fan. 

men min dag har bestått av "jomen visst mamma jag pluggar" sen så tittar jag på memes i timtals. Att skaffa ett mer betydelsefullt liv kanske skulle vara en ide. Det finns mycket sanning i det. Sen har det vart skumma snack, och mormor kom över på middag. Dagens höjdpunkt måste nästan vart, lådan med ett halvt kilo spanska jordgubbar, söndagslyx! :D


 The Hives – Abra Cadaver åhh hoppas som fan att de spelar denna på Siesta annars blir jag bitter som ett äppelkart!



godnatt och extra puss på dig gabbi <3


Kommentarer
Postat av: G

Puss <3

2012-04-24 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0