Och jag är tamurinspelare i denna gingel!

Hej, ska inte skriva så långt för jag är trött och ska gå upp tidigt imorogon för att ta båten till rödlöga :p

MEN jag måste bara säga hur UNDERBART det var på Håkan konserten! Är helt tagen hur bra det var! Helt slut har hoppat, skrikigt och sjungigt! Så det är så här man ska känna. Han hade en så otrolig energi så man blev bara så lycklig! Jag kan inte beskriva känlsan det är en väldigt speciel känsla. Det kändes helt rätt stt hs sjömansjackan så det var kul :p Vi hade verkligen super kul du och jag moa! Vi kom 3 timmar innan det skulle börja det var mycke folk då men vi fick ganska bra platser typ i mitten :9 Nu ska jag sova...ska göra ett bild inlägg sen imorgon på båten då har jag ju 4 timmar....-.-

dagens party låtar!
Håkan Hellström – 2 steg från paradise!
Håkan Hellström – Kom Igen Lena!
Håkan Hellström – Ramlar

var dock väldigt mycket partylåtar men dessa var bäst idag tycker jag!

Han hade ett super bra extra nummer med konfetti och hela köret! Filma det ska se om man kan fixa det hit till bloggen...



bild snodd av grönan :3

Nu kan jag inte sluta lyssna på håkan, men det är trevligt ^^ dock lite ledsen för att han inte spela min favo:
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i
den är nämligen så jävla fin! :O men man kan ju inte få allt?

nu ska jag sova, godnatt! Ni som inte var där missa verkligen något otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0