Nu har jag träffat Maria! :)

Var på Åhlens idag för att få träffa Maria Montazami och köpa hennes nya läppstift, ett sammarbete med Make Up Store de har nämligen 15 år jubileum. Färgen är en blandning av Marias 3 favorit läppstiftsfärger så det blev en perfekt färg! Jag köpte ett stift och fick det signerat och även en signerad guldpåse till. Sedan tog min syster fin fina kort på mig och henne, de kommer här!



Maria berrättar om det nya läppstiftet



Maria signar påsen





älskar verkligen Marias hår super fint!



med nya läppstiftet på!



sjukt snygg design och atograf ^^

det var verkligen super kul att träffa Maria och få krama henne, har velat träffa henne länge så det var riktigt lyckat! Och hon är så godhjärtad och snäll som hon verkar på tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0