jag var hennes tryffelhund!

tja tja bloggen nu är jag hemma igen från klassresan. Ibörjan och egentligen under tiden på den kändes det, onödigt och bittert men det var från och till och super från och till. Själva mätandet och klasserna var väl så där det som var super najs och bäst var ni, Moa, Jenni och Gabbi, utan er hade det varit värdelöst. Vi dansa, skrek, sjöng, skratta och flumma runt detta var mindre uppskattat av vissa xD men det är deras problem och inte vårat vi fick bara något att snacka skit om :)

Jag ble magsjuk en dag och trodde att jag skulle åka hem men jag bättrade mig till dan efter med det var FÖRJÄVLIGT att va magsjuk där D:

Creed till moset at hon tog med sin dator utan den hade vi haft tråkigt! :o Musik och film varje dag och kväll <3
ja orkar inte rabbla upp allt vi har gjort för det är jobbigt :p

bilder kommer senare nu ska jag titta på robinson som har spelats in medans jag har varit borta, ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0