om det du känner är svårt att säga så kan du alltid ta till sms

heeej var ett tag sen jag blogga nu :O så nu blir det en kort resume:

Fredag kväll: Vi kom till grönan och de hade stoppat insläppet och de öppnade lite om folk gick ut...kön och förövrigt apa lång. Så vi insåg att det inte var någon ide att stå där och köa för att kanske komma in de sista 10 minuterna...så vi drog tidigare till festen istället! Festen var jätte kul och ganska mycket folk och jag blev inte jätte full han i alla fall kvickna till ordenkligt innan jag kom hem :) Sen hade jag apa ont i halsen och det blev inte bättre för att jag skrek/sjöng hela kvällen...>.<

Lördag: upp i ottan för att dra mig till jobbet, det var segt men jag överlevde. Super godmiddag kött, bea, medelhavsgrönsaker, och klyfftpotatis <3

typ kl 21.00? Så drog jag till ellen för att ha filmmyskväll med just ellen, Moa, Amanda och Sara! <3 vi såg en sjuuukt konstig film...men den va ganska rolig :p



hahah, älskar minen ;)

Söndag: Gick upp hyffsat tidigt åt lunch och drog till jobbet, idag var det lite roligare :) Sen har jag bara vart hemma nu och chillat  :)

SEN KOM VIDEON UPP FÖR TYP EN TIMME SEN; OMG!!! Fyyyy fan va bra gjort Sara jag är i alla fall super nöjd! :D <3
skåda mesterverket!

                               

                                                        nu ska jag se lite mer på tv höres!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0