Jag tror inte på nånting jag hör, jag tro inte på nånting jag läser. Jag tror jag aldrig någon gång har trott på att tro.

tjenare, inget specielt att skriva... skolan var helt okej idag, biologiprovet gick skit! Jag har försökt att plugga men det var så många svåra ord och saker man skulle kunna och det gick liksom inte in i hjärnan. Man får göra omprov sa katarina och jag får göra muntligt också så vi får se hur jag ska göra...när jag skulle ha matte stod plötsligt moa och jenni vid dörröppningen och vinka att jag skulle komma jag tog mina grejer och drog lite diskret...vi skulle skola och äta pizza, vist sa jag vad som helst förutom matte liksom ;) Fatima sa att jag var på toa när läraren tog närvaro så jah jag fick närvaro också :p sen blev jag klar först på bokbindningen och fick gå tidigare^^ så jag behöver inte gå på lektionen imorogon heller :3

asm album!

Various Artists – 50 Best Trance Hits Ever

aja nu ska jag sova fett tidigt! 21.40! :O *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0