vi kan vara era vargar.

HEJ!

Idag har jag jobbat på riktigt i affären, det var kul och jag klarade av det braaaah ;) men inte så mycket att säga om det...

Sen i förrgår såg jag och sara i förgår Daniel Adams-ray. Det var också fett najs han rappa lite gammla snoklåtar och hade adam tensta, Petter och Veronica Maggio som gäst artister. ganska så najs...;)

Snook – Längst fram i taxin

en fin video från youtube på konsertern


igår var jag och Sara på grönan och såg the arks avskedskonsert. Det var sjukt bra och sjukt sorligt jag grät en liten skvätt. Ola gjorde många pepp och avskedstal och så rocka de loss sjukt mycket och körde gärnet. Magiskt var vad det var.

den sista låten av the ark live någonsin, ett parfekt avslut.

The Ark – Calleth You, Cometh I




(bilder gröna lund)
asm scenkläder, ola bytte måånga gånger :3 Jag tycker verkligen de är skit coola och särklilt ola då som vågar vara dem de dem är och ha på sig de dem vill! Och de är bra att de vill förmedla det budskapet och gör det så pass bra!

och sist men inte alls minst, den absolut viktigaste låten av dem alla.

The Ark – It Takes A Fool To Remain Sane

Do, do, do what you wanna do
Don't think twice, do what you have to do
Do, do, do, do, let your heart decide
what you have to do
That's all there is to find....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0