Om du älskar mig, kommer jag lämna dig. Och om du lämnar mig, Kommer jag att älska dig

Hej hemma från landet nu eller jag har vart hemma sen sju men endå. Det var mysigt på landet dricka varm choklad med vist grädde äta god köttgryta och jah titta på the big bang theotry det e rolit det ;P nu tänkte jag lägga in lite bilder från håkan! :D



typ 2 timmar innan moa peppar med att köpa en fin fin tröja!



chill innan :p



:3 <3





Håkan Hellström – Saknade te havs så sjukt fin låt
















så lägger in lite skit bra låtar också!

Håkan Hellström – Vi Två, 17 År

Håkan Hellström – Den Fulaste Flickan I Världen

Håkan Hellström – Klubbland

Håkan Hellström – För Sent För Edelweiss

Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din

Håkan Hellström – En Midsommarnattsdröm

Håkan Hellström – Kom Igen Lena!

Håkan Hellström – Shelley

Håkan Hellström – Vid protesfabrikens stängsel

Håkan Hellström – Ramlar

Håkan Hellström – Man måste dö några gånger innan man kan leva

Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

oj blev ganska många men de är så bra! ^^

nu ska jag sova ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0