jobb, check!

   Hej idag var jag på arbetsinterjuv på in&finn var nervös innan har alrig vart på det förut....men det gick bra och han som som var chef skämta hela tiden och lura mig masa gånger så det var kul xD Jag fick jobbet också, trevligt. Dock kunde jag inte få en dag på helgen så nu måste jag jobba lördag och söndag....-.- dock var det inte så länge på söndan :p 80kr i timmen helt okej, jag kommer i alla fall bli lite rik ;) ska försöka spara pengarna till bättre tider men vi får se hur det går med det...

kommer ha ett fulspäckat liv kan man säga...>.< men det är lite därför jag vill jobba det är inte pengarna som jag vill ha egentilgen det är erfarenheten och att jag vill känna av att jag klarar av att göra det och klara av allt annat, jag skulle vara så stolt över mig själv om jag plugga mer på vardagarna och inte bara på söndagarna. Alla andra kan ju plugga på vardagar så då borde jag också det, tycker jag. Nu har jag en anledning.

lite bilder från fältmätnings-resan:










skit bra låttitlar! xD


fin fint, inte alls slitna nej då!

nu ska jag sova ses imorgon!

sjukligt bra låt!
Basto – Gregory's Theme - Radio Edit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0