har sååå ont i halsen ibland kan jag inte prata och jag hostar typ hela tiden (kände för att ni ville veta det....xD)

hej seeeg men dramatisk dag i skolan idag, inga detaljer. Nu på kvällen har jag och min familj-nike vart på kvarteret skatans nya film, förhandsvisning innan den är riktigt klar. Jag hade fixat biljetter och den var så sjuuukt kul skratta skit mycket! Meeen till det mindre bra jag får inte berätta nåt om filmen här eller nån annan stans för de ville inte att alla skulle få reda på handlingen då det är ett tag tills den ska släppas för alla andra ;) så ah den var rolig mer kan jag ickë säga!



Maroon 5 – Secret

hejsvejs, ses imorogon!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0