Yes, vi ska på Siesta! lycka!! :D

HEJ! Idag skedde det biljettsläppet! jag satt med mamma och räknade ned minuterna och kl. 15.00 släpptes de billigare biljetterna till Siesta! Och vi köpte en till mig på en gång, så nu har jag en biljett 3 dagar med kamping kan det bli bättre? Neh! Desutom är det innan skolan har slutat det är najs med :3 så ah vi kommer ha så jävla kul, Moa och Jenni och jag! Jenni och moa är ju 18 då mindre kul för mig....-.- men men vad ska man göra :/ :'(



yeah!

åhh så kul att dessa ska komma har velat se dessa två band/artist väldigt länge! :)

Lo-Fi-Fnk – Last Summer

Lo-Fi-Fnk – Sleepless

Lars Winnerbäck – Hugger i sten

Lars Winnerbäck – Järnvägsspår

Lars Winnerbäck – Elegi

Lars Winnerbäck – Jag är hos dig igen

sedan har jag börjat läsa min bok igen, tog en liten paus. Tror att det blev lite för mycket, den är ju väldigt hemsk och man kan inte sluta tänka på att det faktiskt har hänt. Men nu läser jag igen, och detta kapitel som jag precis läst var så otroligt hemst och äckligt. Sönderslagen och tvungen att suga av en man som är dubbelt så gammal som han. Han säger att han "älskar honom". Så hemskt är det.

Nu måste jag gå, ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0