tove mys :3

HEJ!

Ganska så rolig dag i skolan idag, blev dock sjukt trött på slutet men annars så funka det bra :p det var föedrag om bodywork och akupungtur och jag fick även provad på att bli stucken, sjuk läbbigt men det gjorde inte ont alls.


bild från google
 
Efter skolan gick jag hem och sen kom tove hit! Det var AS länge sen vi sågs och det var underbart att sitta i min säng och lyssna på LPs och snacka skit och viktiga saker i livet. Hon stanna på middag och länge efter det, super mys!<3

nu ska jag se på tv, och imorgon ska jag till kronan kl.10.20 för att min tråd bakom fronttänderna har lossnat! Och min grupp ska till järna imorgon så jag kan/hinner inte åka dit, så moa ska skolka och sen ska vi åka in till stan! ;)

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0