I don't want me to hold me, I don't want you to pray. This is bigger than us.

Hej!

sluta 10.20 idag. NAJS. Åkte en snabbis till stan med moa hon köpte ett par dösnygga jeans. Så det var ju lyckat! Sen gjorde jag lunch det blev biffnudlar med bacon, champinjioner och paprika, gott :3 skulle plugga idag också när jag kom hem, det gick så där. det gick inte alls helt enkelt xD Aja vad fan vem bryr sig om betyg...ganska många men inte jag, eller jo lite jag vill ha G i alla ämnen då blir jag glad :) tittar på uppdrag gransking och äter glass, trevligt :) neh men nu ska jag ah titta på uppdrag gransking





White Lies – Bigger Than Us

White Lies – To Lose My Life

White Lies – Fifty On Our Foreheads

mycket bra.

ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0