Look im as high as the sun shut your mouth boy when will you learn

hej blir ett litet random bild inlägg, pallar nämligen inte skriva idag:


min nya lila resväska ^^ kom med en liten kattsvans på bilden också :p


mina nya skor :3






woop woop, dagens fynd, i fatimas bänklock. Otroligt snygg! Nu sitter mäsket på min ena högtalare.

Teddybears – Get Mama A House - Born Weakling remix

Teddybears – Rocket Scientist

Teddybears – No More Michael Jackson

har även precis sett klart filmen "allt för min syster" Gud va sorlig och hemsk den va men den var jätte bra tycker jag. Grät väldigt mycket, öjöjöj
neh men hejdå, puss <3


Kommentarer
Postat av: Sara

2011-10-25 @ 16:13:57
Postat av: Sara

jaa, har också sätt den filmen!:( sjukt bra<3

2011-10-25 @ 16:14:42
URL: http://saralangefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0