vaniljcigg, 7% päroncider, tvspels-snack och kisspauser på en lekplats...

asså shiiiiiit, hej. Jag är så jävla seg just nu min hjärna är liksom 5 sek efter... kan berräta lite om vad som hände igår :p Jag och moa åkte till stan och titta runt lite, jag köpte ett par skor, way to go Diana! xD jag skulle ju inte shoppa något innan Budapest men men, det var rea ok?! Vi fika och hade utsigt över plattan där det var ett litet party, för stokholms lybier, de skrek i en megafon

 "gaddafi död, vi glada, vi dansar hela dan!"

 Hahha älskar svenskan ^^ Vi messa as mycket med Erik om hur vi skulle fixa dricka till mig och moa och han är ju så jävla snäll så han fixade det :) Sen åkte vi hem till moa och åt middag med hennes familj, mycket trevligt. Sen åkte vi in till centrum där Erik och Jimmie hade väntata i typ 1,5 timmar på oss! Hahahah, fett roligt att känna sig efterlängtad typ :p väl där  var det ju bara erk och jimmie och det skulle bli typ 3 till så först fundera jag och moa på va fan vi gjorde där! Var lite små stelt i början men när vi hade fått i oss lite blev det betydligt roligare! Vi rulla och rammla ner i backen när vi skulle kissa, balansen var inte riktigt med oss, kan man säga. Var kalt ibland men jimmie var ganska så klängig på mig så han värmde upp mig, hahah. Erik messa moa också när vi var hemma och frågade om jimmie kunde få mitt nummer, vi svara inte xD

 Nej men det blev faktiskt en roligt kväll men jag drack för mycket bara, heheh. Så idag så har jag måt så där asså. Sjukt trött också för att jag inte har sovit ett skit inatt var as varmt och lite luft så, det var jobbigt. När jag åkte hem så messa jag pappa och fråga om jag kunde få skjus från nockeby hem, det kunde han. MEN det var en fälla! Han ville att jag skulle hjälpa honom att storhandla D: Och det var barndag på citygross så det var kaus. Asså skit jobbigt verkligen att gå runt där och se all mat och vara bakfull. Så det SÖG. Väl hemma la jag mig i sängen och sommna och sov i några timmar, sen gick jag och duscha. Jag har ätigt en lingongrovamacka med en kalkonskinka på. Men jag är inte hungrig alls. Nej men nu är det snart entrekoté´med bea najs!

nej men nu ska jag äta ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0