INGEN RUBRIK...

Hej sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt
 länge sen jag blogga, har vart sjuk och har inte haft nån vidare kraft helt enkelt. Inte mycket har hänt kommer inte ihåg nåt spännande i alla fall så ah..men jah i helgen har jag vart på landet och jag har vilat läst på min till svenskan jag valde "jag älskar den pojken" som är skriven av Bosse Löthén. Jag har tänkt läsa den ett tag så det passar bra. Och tro det eller ej jag har läst halva! men jag läste ju 24/7 men jag tycker det var lite coolt det brukar ju ta en hel sommar av intensivt läsande för att ta mig igenom en pocket. Så lite trevligt är det. Den är jette bra tycker jag, otroligt äcklig och sorglig och jah läs den om ni vill veta vad som händer. Men det är så jävla sjukt att det kan finnas så hemska personer här i världen som J...

Neh nu ska jag sova, typ eller jah titta på tv. Den här veckan är det projekt vecka, jag valde bild, jag är så jävla OPEPP! D: usch.

hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0