för det är sant att vi är unga ännu, vacker dag kanske det är försent. Att bli sig själv igen.

Hej. Var ju på enskilda idag igen. Det var helt okej, blev ganska trött och seg dock för det är så mycket prat om hur vi skulle kunna förbättra skolan och så vidare, jag är inte så insatt så ah...men annars var det kul. Och vi fika mycket :3 Nu härt hemma har jag bara dött lite av trötthet och tittat på tv och bestält ett slkort, jag vet fett sent men det är ett sån där som håller i 120 dagar så det ska bli skönt att få¨hem det sen >.< Helögen är fulspäckad som vanligt...kommer inte hinna med mitt plugg och kommer få ig i allt som jag har nästa vecka då det är ganska mycket prov och inlämmingskit så blä. Men vad gör man inte för att ha kul och träffa sina käraste? Och juste jag har ingen aning om hur det är med mitt jobb nu för tiden, chefen hade ju lovat att den där tjejen som jobba där innan skulle få jobba lite när hon var på besök i stockholm men nu verkar det ju som den där bitchen har tagit mitt jobb helt! De skulle ju höra av sig...:S jag vet e fan...>.< ärligt orkar jag inte bry mig riktigt för det är SÅ skönt att inte jobba och kunna festa va med kompisar och slappa sig ^^ <3

neh men här kommer lite trevlig musik tack för att du påminde mig moa ;)

Parken – Jag Har Varit Vilsen, Lisa

Parken – Ser Du Stjärnan I Det Grå?

Parken – Annas Sång


Kommentarer
Postat av: Mojs

Imorgon ska vi plugga sådeså sörru! Parken <33

2011-10-20 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0