"Ett inlägg om dagen, är bra för....jah vadå?"

hej, har inget att säga egentligen. Men det är ju standard att göra ett inlägg.

Neh men jag vet inte känner mig nedstämd och ah inte på humör för något, jag tänkter bara hur det kommer bli på tisdag och en lång tid fram, hur det kommer va och kännas. Jag hatar att inte veta att inte kunna greppa vad som händer och ska hända. men det är just så livet är, oväntat och ovetande.

Åh såg foul play med mamma aldelles nyss. Den är bra den, rolig söt och ah fin :) Goldie Hawn har ett så otroligt fint utseende. Jag vill verklogen se extakt ut som hon gjorde då, hon har helt fantastisk hår, stora blå ögon och en fin ansiktsform. Jag är kär i hennes utseende då :3 mycket vacker och söt helt enkelt.












nu ska jag gå och läsa, tro det eller ej!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0