Och ja, vi regisserar slutets tystnad, tagning...

hej


bara för att..


helt okej dag i skolan, men jag tänker mer och mer hur kontiskt och tomt det kommer vara där utan dig där i flera månader. Det känns sjukt att det är så kort kvar och att det faktiskt är på riktigt, jag kan inte smälta in det i min hjärna. Men det är kort kvar och helgen kommer förhoppningsvis hjälpa lite att inte tänka på det tråkiga utan det roliga med hela din resa.

Har inte så mycket att säga. Jag gick till mormor efter skolan och fika och plocka äpplen och prata om killar och hon berrätta att hon förlovade sig när hon var 17. Då kände jag en liten hint...;)

Väl hemma bakade jag en paj på äpplerna den blev super god, med marsan :)

Nu ska jag sova och drömma bort, i en fake värld där allt är som jag vill ha det, och jag är förlovad.

私はあなた欠場する

Kent – Hjärta
<3


Kommentarer
Postat av: Jenni

diddi <3

puss på dig <3

2011-10-12 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0