massa godis, pistagenötter, vodka blandat med juice, "några" näsdukspaket, markoolio och singstar.

tja! Har inte bloggat på as länge aja har inte pallat...:p men jag ska fatta mig kort om helgen. Igår då så åt vi middag vid frandis och sen gick vi hem till tomas. Vi drack lite vodka med juice och lite annat och åt massa godis och snacks. Tomas mamma hade vart så snäll och köpt massa gott så det var gulligt :) Vi snacka lyssna på markoolio och greenday och skreksjöng till singstar. Det var väldigt trevligt och kul avsked av jenni men vi ses ju imorgon också! :)

Idag har jag vart på Ikea och köpte denna hylla!



blev super bra! :D

Sen har jag läst i min bok ett tag och nu ska jag se på tv och ah sova, ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0