man kan se allt som händer i en kropp i någons ögon, till och med om den har en tumör i hjärnan...

hej, känner mig helt mosig i hjärnan just nu, blev desutom sjukt snorig och nysig nu så hoppas att jag inte blir sjuk igen nu :S

Men men, det var ganska intressant i skolan idag och så var den kort, tummen upp för det, approved! Sen så var det god mat också, köttfästlimpa med gräddsås^^ nog pratat om skolan. Sen var det kör också det var trevligt, jag lovade att "baka" till nästa gång. Ångrar lite att jag gjorde det men men får se om jag faktiskt pallar baka eller om jag köper något trevligt....;) näh men nu ska jag sova.  Juste glömde säga vi bokade en random resa till budapest på höstlovet, ska bli najs! :D


Michelle Featherstone – Coffee And Cigarettes fin fin låt

hej svejs och sov sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0