Enskilda

Tjenare! Idag har min klass och aklassen vart på ensilda gymnasiet. Vi är nämligen med i ett undomsförbund som snackar politik och har olika utskott med olika frågor, t.ex bostäder, betyg och jobb mm. Det är vår skola och enskilda och en annan skola som jag inte kommer ihåg namnet på :/ heheh nåt på F va det i alla fall :p

Så idag hade vi teambuilding på enskilda. Vi hade valt vilket utskott man ville va med i i klassen och det hade alla andra skolorna också gjort sen blev vi ihopsatta liksom. Jag och Moa valde sälvfallet samma, betyg. Jag ville ha boende egentligen men vi tog betyg....xD Det börja med att man fick intervjuva en persom man inte kände i gruppen, jag valde Fredrik. Han var från enskilda och ja som alla andra där snobbig, men det gjorde inte så mycket för han var väldigt pratglad. Sen slog vi ihop oss med Linda och en av hans kompisar Maximilian. Det var lite roligt också för Maximilian bor också i nockeby! Han sa att han tror att han har sett mig nån gång jag har nog inte sett han, vad jag minns :p

Vi snacka intressen och gossipgirl. Både maximilian och fredrik tyckte att chuck var snyggast men egentligen så är nade den snyggaste på riktigt (utseende) men chuck blir liksom snyggare för hans personlighet xD Jag höll fulständigt med. Sen lekt vi lite lekar övningar sedan var det fika mingel. En helt okej skoldag helt enkelt, det var ganska roligt och kul att träffa lite nytt folk. Imorgon ska min grupp vara på enskilda igen. Men nu ska jag läsa synes! <3

Kent – Vy Från Ett Luftslott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0