aldrig ensam

tjenare! Kör hela dan var inte kul, fy fan asså barbro är sjuuuukt jobbig D: usch blev inte bättre av att vi ara ska sjunga medeltidsånger...>.<det var sjukt segt bara :/ vi fick inga raster bara lunchrast. från 10.20-14.20! sjukt! :O Nej men sen prata vi lite med barbo inför musiken på eftermiddagen och fråga om vi inte kunde få sluta lite tidigare och tro det eller ej det fick vi! Trodde jag aldrig! xD Så det var ju trevligt ^^ har bestämt hur jag ska göra med imoron jag ska skolka hela dan imorn, orkar verkligen inte gå till enskilda....xD desutom måste jag skriva klart om ideologinerna som ska vara inlämnat redan...:p så det är så det ser ut imorgon, plugga sen ska jag nog gå på nån film med moa och äta på mac donalls :3

Armand Mirpour – Lucky Lady Hotshot ny låååt! eller ah har ju hört den live men endå, najs!

lägger upp lite fina bilder på armand bara för att han är just det för fin! <3







juste synd att jonathan johnsson ska spela på södrateaterns scen....:( ville se han men vill inte gå på en konsert där man sitter ned....:/ verkligen bittert för hans nya album äger!

Jonathan Johansson – Klagomuren

men denna är fortfarande min favo ^^
Jonathan Johansson – Aldrig ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0