mycket skratt och bullar :3

heeeej!

Va precis på "på minuten" inspelning med familjen så sjukt kul! xD As episkt att min förra mattelärare Willhem va där också och en matte-vikare som han känner som jag hade också! xD Nej men det är jätte kul  och så får man fika innan och i pausen. Så det är ett mycket trevligt nöje! Nu ska jag ehh jah lyssna på musik och spela worldfeud, är HELT fast. Jag spelar mot nike och mamma men även random personer..,jag brukar roa mig med att chatta med random personerna det är kul :p neh men ah imoron har vi morgonperiod, vi har en y period i 3 veckors tid. Parzival! Sjukt flum men jag gillart! Sedan är det körprojekt till 14.00 sedan musik i två lektioner. Så det blir massa musik imoron med barbro....jag har delade osikter. nej men nu ska jag sova eller ah spela worldfeud....xD

Thundercat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0