............

tja, gjorde båda mina solon idag kände mig inte alls säker på det ena innan men jag körde det endå, och det gick bra, helt otroligt! xD Kom massa söta tanter efter åt och krama mig och berömde min fina sång :p så det blev ju lyckat! :3 snart ska vi till morfar och farfars grav och äta middag hos farmor och äta middag med släckten och gå till farfars grav. Det är mysigt men sorgligt, och oftast svin kallt! Men nu fassan jag på youtube inte bra inte bra...

           

                                                     " Everyone was wearing fingerless gloves...."

            

                    "What, you think I'm stupid? I'm not a part of your system. My dad's not a phone! DUH!""

              

                                                            "One pierced ear and ankle socks"

                     hahahah de är verkligen så jävla braaaaah! Kan se deras videor om och om igen! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0