att sitta i en fotölj med en halv deckad kille på sig och en ganska så jätte full jimmie med. är en konst

Hej jag är hemma nu om ni har missat det..:p kom hem igår på kvällen typ halv tio eller nåt. Gjorde ordning mig på en kvart och fick skjus till bussen snabba puckar asså ;D Väl i ekerö centrum väntade moa och gabbi och hässelbygänget! Sen kom erik, anton och adam och mötte upp oss. Fört var festen hos Jimmie ganska stel för de hade börjat kl.19...så de andra där var rätt så fulla xD Och inte vi då så det blev lite två världar möter varandra. Men det var trevligt och det blev ganska roligt endå tillslut! :P Tur bara att Tomas, Stefan, kasper och Kristina(hässelbygänget) földe med annars hade det inte alls vart kul. Då skulle det bara blivit jag och moa och gabbi en liten stund...:p Det var mysigt att sova hos moa efter också. Så himmla segt att åka hem ensam och komma hem typ 2-3...så det är alltid lika trevligt att få sova hos dig moa när det passar, det ska du veta! ♥

Så idag när jag kom hem typ två så tänkte jag näh nu MÅSTE jag börja med den där jävla idologiskiten, men så blev det så klart inte. Jag strö titta på tv hela dan...smart chey. Sen kom mormor på middag, oxfilé nomonomo :3

Imoron ska jag vara i kyrkan kl 9.45...segt. Sjunga solo, bläh vill inte, men men thats life! Neh men ah pluff.

lyssnar sönder Hurts totalt, neh men är fast för dem just nu.

Hurts – Stay

Hurts – Better Than Love

Hurts – Silver Lining

Hurts – Illuminated

nu ska jag se karatefylla, seeee yaaaah biaaatcheees!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

jag hade en sån fail natt; åkte tuben in till stan för att märka att sista tåget hade gått tolv och föräldrarna sov och gick inte att få tag på så jag fick åka tillbaka genom halva stan till lägenheten själv :S

2011-11-05 @ 17:18:36
Postat av: diddi

Men åhhh nej gud va jobbigt gumman D:: segt :/ men du kom till lägenheten till slut i alla fall...:) <3

2011-11-05 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0