döööööööööööööör xD

hejsan! Har vart en toppenhelg tycker jag! Igår hade jag pass på spöktunneln, jag lyckades dock slippa attt vara innuti den så jag stod vid kassan och släppte in folk! Helt okej, men blev ganska seg efter det :p Lite roligt dock att karon var där nästan hela mitt pass och hängde med wille som satt i kassan så det var ju trevligt att snacka med han igen! sedan var jag med moa lite sen så va jag med elle, sara och amanda mycket trevligt! Träffa även Jörn, Anton och Vicent så det va ju lite kul :)

sedan åkte vi till min moster för att fira axels och jacobs födelsedag. Det var kul att träffa kusinerna och snacka om sånt som har hänt på sistone i ens liv.

Idag sket jag i kören, 1a advent, för jag pallade inte va i kyrkan kl.10...så nje. Jag ska faktiskt vara med på alla 7 luciatågen så jag tycker att jag ställer upp rätt så mycket ändå!

Sedan åkte jag till skolan för att träffa sara kl.12. Vi skulle se när alec skulle spela i baren, han va as bra. Tycker jag :) sedan gick vi runt lite snacka skit och ah. Sen såg vi även jean blue spela i baren också bra. Klockan två skulle jag träffa Tove vilket jag gjorde, även vi gick runt och checka läget och sen tog vi en fika i 1ans klassrum och snacka igenom våra liv för närvarande. Alltid lycka mysigt och underbart att snacka med tove efter en vecka eller mer som man inte har setts!


Sen åkte jag hem, sjukt trött och ah. Moa, Gabbi och jag skulle ju gått på klubben ikväll hade vi tänkt sen va gabbi skit trött efter att stått i spöktunneln hela dan så hon skulle inte orka och moa va inte skit pepp heller kan man säga ;) så vi beslöt oss för att ta det en annan gång! :)

nej nu ska jag nog dra mig till min säng, är trött. Super skönt är ledig imoron, ska försöka plugga lite! men ah vi veta alla hur det brukar bli med det för min del.....;D

dessa bilder förklarar min helg rätt så bra
New_orleans_large

Tumblr_lutibdljl71qb5t88o1_500_large

Hate-762e803e098c830f6e98da65cde71323_h_large

Tumblr_ltkmrw5yku1qaobbko1_400_large
Scaled_large
bilder we ♥ it


The Whitest Boy Alive – 1517

The Whitest Boy Alive – 1517 - A Cappella

Biffy Clyro – Many Of Horror

hejdå. ♥


Kommentarer
Postat av: moset

sista bilden <333

2011-11-28 @ 16:34:12
URL: http://thatbeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0