...................................

Asså jag e såååååå deg >.< gumnasiemessan va kul och kul att snacka med lite random personer och så, och kul att gå runt med mos och kika på alla andras montrar. Lammkött säger jag bara, hahah. Så det va kul Efter åt åkte jag med mamma och shoppa lite, trodde det var nån födelsedags present som hon ville att jag skulle se men så va det inte alls xD Så det blev random shopping, alltid trevligt! Hitta en tweedkavaj, som jag har letat, den var perfekt! Sedan en fin blus och vantar. borde verkligen lägga upp en lite bilder, orkar bara inte ta några...xD har typ ingen tid får bli senare!

Sedan åkte jag tillbaka till skolan. Var där halv fyra, gick hem åtta -.- men det bli säkert bra, var inte riktigt klart när jag gick men nästan. Jag tcker det är skiiiit läskigt! Nu ska jag sova tror jag, ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0