the doctor in me

hej mina 7 bloggläsare! Inte så många men en naggade god skala! ananrs då? nejmen det funkar. Skit najs igår som vanligt men det blir faktiskt lite anorlunda när det bara är ett band och inte två blir liksom mer och mysigare, jag vet inte men det är lite anorlunda :) Sjuuuukt mycket snyggt oxkött också, dreggla en hel del neh men ah...u now that I mean Biiiiiaaaatch! haha spårar lite. nej men ah. moa tjatar på att jag ska gå med i nåt simsfacebook spela vilket jag inte vill, för det är skit tråkigt och dåligt, nej ska man spela ska det vara ett köpe spel för 500-600kr då är det ett bra spel.

de har ju sjukt många bra låtar och flera album men här är tre låtar som blev nya favorit, för att de var sjukt bra live!
Deportees – Will You Talk (If I Listen)

Deportees – The Doctor In Me

Deportees – Medicate It Right

tror jag ska dra mig till sägen ska ju va på gymnasiemessan imoron, pepepepep! nja men man slipper skolan ^^

såå hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: moset

eyy! dissa inte sims social - det är fett värt om man inte har något liv :D <33333 spelsnobb

2011-11-25 @ 21:03:26
URL: http://thatbeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0