händelserik söndag!

hej, har inte bloggat på ett tag och det har hänt en heel del sen sist ;)

Kvällen igår hos Theodor blev jätte lyckad tycker jag! Vi blev väll 15 pers tror jag, det var roligt och god mat! Kul att träffa lite gammalt folk och nytt!

Idag då har jag vart och shoppat med mamma, najs. Blev en hel del faktiskt, så det var ju roligt! Får se om jag pallar lägga upp nån bild imoron...

Sen till det riktigt roliga jag har gjort idag! Jag var på red carpet med Moa på filmfestivalen. Vi såg filmen en dag phuket. Den va skit kul och bra! Innan fick man olika tilltugg, kärleksmums, oliver, och snacks och mer. Men till det bästa det fanns 2 barer! Men vi gick fram till en i hopp om att vi kanske skulle få en drick...han fråga om leg, vi baah asså vi har inte med oss det...han bah: jag kan tyvärr inte ge er då...Sen gick vi till den andra också hon bah:jag måste bara se ert medlemskort så att jag vet att ni ska va här...sen fick vi!!! VICTORY! Hahha as god, smaka inte ett dugg sprit så man kan ju fundera på om de snåla med whiskyn! xD NEj men det var as ballt tyckte vi ^^ sen så när jag satt på spårvagnen och väntade på att åka hem kom theodor! Fett flum! Så jag fick sälsis av han hela resvägen så det var trevligt :3

sen så har det gått så där med plugget, men va fan hällre ha kul än bra betyg, bara jag får g....heheh ^^
Så dagens höjdpunkter:

Kläder
Moa
Drink
Bra film
Theodor

Timo Räisänen – Fear no Darkness, Promised Child
bara för att han är så fin.

väl mött


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeee! Jag är en höjdpunkt :D

2011-11-14 @ 22:11:30
Postat av: diddi

klart du är! <3

2011-11-14 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0