toa pappret på hotellet luktar melon, coolt! xD

hejsan!

Om ni undrar varför jag inte har bloggat nåt sedan jag åkte är det för att jag glömde mitt kamerabateri -____-" Så jag har inte pallat...

Men ah det är väldigt mysigt här och det är trevligt väder lite varmare än hemma och sol och inget regn! Har inte shoppat så mycket än ett par påfågelsörhängen och en klänning denna:





från Bershka, jag älskar den affären synd att den inte finns i Sverige :(

Vi har ätigt god mat och gått runt massa och åkt tunnelbana och idag har vi vart på badet, Sezéchenyi. Utamhus och inomhus poler med olika tempuraturer de ute är varmt, sjukt skönt! Så det var lyckat! Sen skulle vi shoppa i west end shoppingcentrum men de var inte så många affärer öppna så vi ska dit imorgon :) 400 butiker...najs!

Jag har tydligen vunnit en siesta tröja också. De lotta ut 5 st när man köpte en october biljett, och jag vann helt otroligt, jag vinner aldrig saker ju!! :DD Ska ha den på Siesta sen kommer bli najs :3

neh men nu tänkte jag lägga upp lite bilder som nike har tagit :)


den berömda (typ..) kedjebron.

vi åkte upp till ett berg med en jätte söt liten sak ^^



as snygg kyrka på berget.



hahha :) det var jätte fin utsikt över staden där uppe!


Petula Clark – Down Town

Zager & Evans – In The Year 2525 (Exordius & Terminus)

dessa går jag runt och sjunger på 24/7 det gör nike gaaalen! xD mamma sjunger med hon lite också :p

neh men nu ska jag fixa till mig till att gå ut och äta! ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0