låt champagnen flöda

Cha Cha bloggen! Både idag och igår blev det champagne för min del på resturangen 2 glas igår, super god verkligen! :3 Och idag En eferräts drink efter maten med citronsorbe blandat med det. Det var helt stört gott! Mamma tyckte inte att det var super bra dock att jag hade fått smak för det men det kunde hon tänkt på innan jag fick beställa det! :D heheheh Fett chilla föräldrar, för nu i alla fall...:p

Kvällen resturang var helt underbar, skit cool inredning och något otroligt mört kött, det möraste jag någonsin ätigt. Det var ganska dyrt där men det vart värt varenda spänn! Har shoppat en hel del också idag också en hel del på pull bear, där kan man nu för tiden i alla fall beställa från sverige :)





cardigangen



och dessa fast svarta, helt himmelskt skönt med sånna här byxor ^^

ah och så lite andra saker som jag inte har bilder på..:/

men nu hade jag tänkt att sova faktiskt e super seg och mätt! xD men imoron åker jag hem kl.17 nånting går planet ska bli lite skönt att komma hem också, och jag hoppas verkligen att jag kan få lit plugg gjort då!! :OO
men hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0