kvävs sakta men säkert av, läxor...

HEJ, blir ett kort inlägg måste nämligen PLUGGA! inte okej! P-häfte som jag inte har börjat ska in på måndag, tal som jag inte har börjat på vet inte riktigt när det ska hållas...tyska läxa till på fredag, plugga inför nationella engelska på fredag. ganska så jobbigt. Särskilt när jag ska göra saker nu på alla kvällarna fram över...och kommer hem sent. Idag till exempel är det Foster People och Thomas Stenström, vilket är skit najs! Med moa och kanske gabbi kommer typ hem 23.00 tidigast...så ni förstår min lilla fina kris situvation.

Foster The People – Call It What You Want

Thomas Stenström – Detsamma
Hejdå nu är det plugg time!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0