fan jag hade värsta bra rubriken, kommer du ihåg moa vad det var, jag har glömt. skit.

hejsan! Jag dör av allt plugg och det dumma är att jag inte pluggar, för det känns för mycket, omöjligt, bläh, hej ig i svenska, engelska och kemi, tror fan jag kommer få det...nej nu ska jag tänka på annat något roligare! Moa och jag hade flummdag i skolan idag, har nog inte skrattat så mycket i skolan som jag gjorde idag. Karatefylla på rasten för att sedan komma försent en stund in på lektionen för att se klart avsnittet, det sista för sesongen!! BuHuHu men faaan vad bra det var! Fick såklart inte försening eller nåt sånt skit. Kom på att bara man går in cool som om inget har hänt när man är sen så tycker nog läraren, jaha men det fanns säkert någon bra anledning....:p

skoldagen fortsatte med flummerier och skratt och jag vet inte vad det var kul xD Allt känns mycket bättre när man inte tänker så mycket på läxorna utan snackar skit och annat mycket nödvändigt! Och planerar massa "otroligt" bra raggningsmetoder....

Snackat skit om Barbror sjuuuuuuka beteende, hon tog mat från en elev!

så tack moset för att du förgylde min dag mycket <3

nu sitter jag här och lyssnar på carlings lila fina webradio med jultema typ, as fint, retrotema också! Tryck på länken och sedan på radiobilden.

http://carlings.com/sv/

Tumblr_ltwc9pb1ba1qb5g50o1_500_large
bara för att de är två knasiga personer, som du och jag

imoron blir det vinprovning på cheytoan, woop woop
, hejdå!


Kommentarer
Postat av: moset

tack själv kexet!!!! :D hahahhahahahhaha bilden <33333 jag tror att vi borde utveckla vårt vinsortiment till nästa vinprovning dock... hehe xD

2011-12-01 @ 17:56:44
URL: http://thatbeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0