dör lite smått här i soffan..

Det var as najs på Cirkus skit lite folk, väldigt mysiskt..vi stod i alla fall längst fram och det är ju alltid bäst! :D Sen så har jag blivit kär också i Kim Vadenhag xD så sjuuuuuuuuuukt snygg! Och han är både bra på att rappa och sjunga kan det bli bättre?!

Och sara kommer du ihåg att han va lite lik RMK i utseendet och hans artisteri? Kolla vad jag hitta när jag googla hans namn!!





De känner varandra! Hahhaha :D
men detta måste dock vara ett tag sen Rikard ser mycke yngre ut än vad han gör nu :p







jag dör geee mig! Och det som är otroligt han är snyggare i verkligheten, helt sjukt! :O

Norlie & KKV – När jag går ner mycket bra.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha ofta dom kände varann xD såååå snygg! :o<3

2011-11-07 @ 18:33:41
URL: http://saralangefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0