failad resa...

Ahapp hemma från kören var trevligt förutom att vi har börjat sjunga Abba låtar! Inte okej, usch fyyy fan jag hatar ju Abba.....D: dessa dårå, det e som insiration inför schlager kvällen i höst...>.<

Abba – Mamma Mia

Abba – Money, Money, Money

sen så sjöng vi "Gabriellas sång" och det blev bättre :p


Juste vi fick reda på iskolan idag att vår fältmätningsresa antagligen inte blir av för Åke far brutigt foten....>.< så jäävla typiskt -.-" så den blir typ i höst istället...jag är i för sig ganska glad för jag var så opepp, på hela resan men mest min grupp :/ och som ni vet, jag älskar att skuta upp på lite jobbiga grejer såå jah det är ju min style.

Imoron ska jag och finaste moa gå på Säkert! Ska bli naajs vi gillar ju hennes musik mycket så det e trevligt :p

fina låtar!
Säkert – Dansa, fastän

Säkert – Fredrik

och vem veeet hon kanske tar fram sin andra person Hello seferide! Skulle vara så sjuukt najs men det tror jag inte att hon gör hon liger någ på hyllan för gått...aja nog om mitt babbel!

Skert+png_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0