middag på slottet...

Hej nationella idag gick över förväntan! Sen vet man ju inte hur det gick på riktigt....xD

Gissa vad jag har gjort ikväll då? Jo jag och min familj var på konstverksinvigning, pappa har nämmligen tillväkat en konstnärs konstverk. Det står i Görväln slottspark, det kom ganska många och var med på invigningen, efter gick vi lite speciella och åt på resturangen där i slottet, det var extremt lyxigt och jah gott men inte fantasktigt gott men ah, meeen det coolaste var HELT KLART toaletten, den hade ett fantasktigt ljus, det skifta i olika färger och kläderna ändrade färgerna på ett skit ballt sätt! Jag har bestämt att jag ska ha s¨ånt ljus i mitt rum och så ska vi ha det på gästtoan också! :D
 
Barry Louis Polisar – All I Want Is You denna låt ska min lilla sång/gitarrgrupp framföra på månadsfesten. Blev så där halv glatt överaskad när gabbi messa pricis innan jag skulle dra till slottet....gabbi, jenni, moa och jag. Jag måste ju ställa upp men jag kan inte texten för frm öre! Usch kommer bli pinsamt för min del...får mima i värsta fall....>.<










nedersta bilden mammas sida dårå.

jepp där såg ni lite 3dje dagens bild: "En" bild på din familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0