PANIK!

Hej idag har jag

gott i skolan men inte haft en riktig lektion alls, bara tittat på film, käkat kakor, ätigt en halv liter glass (bara för att minnas gammla tide <3) rökt på med fatima och jenni på tjejtoan (vad ska man säga filmer inspirerar...) skolkat från kören...gjort sån där kontroll hos syster, gick typ bra.

OCH jag har tagit ett hål i högra öra, i snibben, gjorde lte ont men gick över snabbt, skit glad, velat göra det sjukt länge! Fick även reda på att jag har nationella i matte A imorgon jag som trodde det var NÄSTA onsdag, så nu har jag PANIK och typ gråter! D: Nu har jag lagt det åt sidan och struntar i det, skit samma det e bara ett dumt prov som jag kommer få IG - på...aja just nu chattar jag med en erimit som jag anser det trevligt.

AJA fuck nationella!

2a dagens bild. En bild på dig själv
lägger upp två...




denna blev det så klart i lördags i det schlager-fest så e det!

Beastie Boys – Make Some Noise fin låt <3


Kommentarer
Postat av: Gabbi

hahaha, rökt på?

2011-05-18 @ 06:08:35
URL: http://savingmydogforyou.blogspot.com
Postat av: Diddi

lim i påse serru! :p

2011-05-18 @ 15:46:44
URL: http://pinkcherrylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0