eric du gjorde bra ifrån dig <3

Blev en as lyckad kväll igår tycker jag den var mysig och rolig. Jag och gabbi var hos moa och hade melodifestivaskväll! Massa godis, god pizza, och ett spettsat båål ;) Vi sjöng med och dansade med i alla fall jag och moa då gabbs var lite trött, sen satt vi som nålar när uppläsningen av röstningen gick igång....! VI ledde ett tag och tyckte det var för bra för att vara sant och det var det ju, sen kom östländerna-.- Azerbajdan vann...D: och vi kom trea. Folk sa åh grattis vad roligt för er! Jag sa FUCK YOU.

 Asså jag vet trea är jätte bra och det är inte det att vi inte vann som gör mig upprörd det är att allt i deras fucking låt var svensk produserat! Låten, prodecenten, kören, kläderna, koregraf/regi till och med sminket! Kan de inte göra någt själva nej tydligen inte, jag tycker det är dålig stil och skit dumt att skapa sina konkurenter. Det är för fan en musiktävling för olika länder ska inte då det landet göra sin låt?! Jag tycker det borde komma lite regler i denna tävling det är ohållbart. Klart man skickar bidrag till andra länder för att tjäna pengar men det borde man inte få tycker jag. Är ett land som inte kan göra sitt stuff själv borde de behöva visa upp sin rätta sida även om den är dålig.

Jag är arg, bitter och sur. Men jag är även skitglad, och stålt över Eric han kunde inte gjort bättre! Sen är det ju synd at vi fick många 0 av länder som inte gillar pop.....-.- Just så surt också att Eric vann (fick mest röster) semifinalen! GAAAAH!

Synd också att erik säger att han kommer inte att tävla igen inom de närmsta 15 åren :( buhu...danny kommer säkert tävla nästa å och vinna -.-



åh söto! jajaj nu ska jag titta på BB! ses <3


Kommentarer
Postat av: Moa

Alltid trevlans med mina sötnosar <3

2011-05-15 @ 19:17:12
URL: http://moashdb.blogg.se/
Postat av: Diddi

<3

2011-05-15 @ 19:50:45
URL: http://pinkcherrylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0