sjuuukt varm att orgentera idag :O

usch var orgenteringdag idag :( var nära på att skippa skiten men jag vill ha bra betyg så jag gjorde det inte....i alla fall det gick helt okej och det gick och stå ut för jag hade trevligt sällskap av Fatima, Klara och Veronika! Blev mycke prat sen så åt vi korv och smakis i på gräset. När jag väl kom hem var jag tydligen inte mätt efter 3 korvar så jag gjorde en glassdrink på fyra kulor glass och massa oboy....xD gott som faaan

Jajaja hörde Lady Gagas nya imorse, och lyssnar på den nu också (den släppte inatt) Jag tycker den är helt okej, men den är alldelses för schlagerig och INTE ALLS Gaga style! :O Så jag har lite delade osikter...



Den är najs som låt, men den är inte Lady Gaga helt enkelt :p

kom även på att jag inte sett born this way videon! :O ganska äcklig tycker jag, men bra. Plus att jag tycker hon e  skit cool som kan stå och shaka med bara underkläder, det är ballt! :D



aja nu ska jag titta på big B och den plugga ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0