Om det inte finns himmel Fredrik, varför föddes man snäll?

Hej. Det blir ingen resa på måndag, jag e glad den blir i höst istället och då är det varmare i vattnet ^^ skolan idag var ganska najs och jaah vi sluta lite tidigare, tummen upp för det! Juste kom på att jag glömde skriva hur det gick igår med uppträdandet....det gick bra, guchelov(stavning...?) och jag sång bara lite fel typ inget som märktes alldeles för mycket...vi fick massa aploder och folk har kommit så här i efterhand och sagt att det var jätte bra, så nu är man rikskändis! Hahah njeeet. Men det var sjukt skönt efteråt att det inte gick åt helvette, och det var ju bra för musikbetyget, mvg...antagligen xD

Väl här hemma har jag ätigt en glass och nu pepplyssnar jag på Säkert! ska bli trevigt och Jenni kanske också hänkar, trevligt :) Juste jag kanske ska till happarnada i sommar på dragspelsläger bara så ni vet....;)

Nu ska jag titta på ett BB avsnitt och lyssna lite mer på den dära säkra tjejen!

Säkert – Vi kommer att dö samtidigt

24914690_8zkidged_c_large

yeah vi får väll se...:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0