GAAAH MYROR!

Allt var helt underbart vi var på resturang med familjen, mamma och pappa hade nämmligen 25 årsgifta dag och det måste ju så klart firas! Så et blev resurang, jag åt massa god biff med örtsmör och marängswich till efterrätt (stavning) såååå himmla gott. Hade min blommiga långklänning och mina nya högklackade skor, super fint ^^

SEN NÄR VI KOM HEM VAR HELA VÅRT FUCK NING HUS FLYGMYR INVARDERAT! DDDD': Fyyy fan vad äcklgt, jag och nike stod och skrek och skrek och skrek. Herre gud. Vi trodde inte att de var på övervåningen men det var några i nikes rum, såå klart, tror inte att det är någon i mitt rum men det vet man inte! :O

Nu måste jag gå och damsuga myyyyror! >.<

Imorogon har vi orgenteringsdag, om jag inte blir uppäten av myrorna! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0