faildag

Hej vill inte babbla på om hur min dumma iriterande dag har varit jag säger kort, jag stressa på provet och det gick piss för att sedan få veta av tandläkaren att min tid var om furts 2 timmar senare än vad jag hade kommit....och så klart hade det bara en "okej" tidning från sekelskiftet (2008) jah och någon som hette karriär! -.- ganska så seeeegt. Aja efter att fixat ett hål i FRAMTANDEN, hur fan lyckas man jag har ingen aning. Såg det ut som jag hade gomspallt, vilket trevligt litet plus! Sen kunde jag inte äta på flera timmar som vanligt men jag har burgar vänja mig...

fan det blev typ långt en då....aja xD

Seeen så åt jag och nike på donken och mötte upp Isabele och två av hennes kompisar, som jag inte kommer ihåg nammnet på för jag är som Peter...MEN de var jätte trevliga! :) Och så åkte vi till dramaten. 3 timmar och 15 min inklusive paus var den...ganska så lång men väldigt bra! Men jag gilla inte Julia alls det var synd :/ hon var jobbig...slog mig också att jag engång hade sagt hej till romeo en gång xD lite flum...nuuu ska jag sova...ZzZzZ

Familjen – Det Var Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0