*dregglar*

Frida: lätt snyggast!  Foto: TV11

Josefian: Martin är bäst i huset. Han är så fiiiiiiiiin.  Foto: TV11

Mattis: Jag älskar Martin <3  Foto: TV11


jag dör, sååå jävla snygg. perfektion, martin <3

har just senaste från Big B, herre gud Peter är nominerad, han kommer åka ut, jag som gillar han. Blir tråkigt utan han, men det måste bli han som åker, han står ju bräve gurkan och katta! :O

förutom att titta på BB så har jag lyssnat på gudumligt bra musik!

The Head And The Heart – Lost In My Mind 

så himmla fin låt.


Kommentarer
Postat av: Sara

han är sjukt snygg! han borde typ vunnit modelltävlingen :P<3

2011-05-08 @ 13:49:33
URL: http://saralangefors.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0