blä

usch jag mår skit. Har ont överallt typ som en sån där modbil har åkt över mig, jag mår illa, är yr och har apa ont i halsen. Jag gick hem en lektion tidigare. Nu har jag ätigt 7 glassar, det blev inte bättre i halsen men det var gott. Hmm väntar på att mina skor ska komma, borde komma imon, åh såg dessa underbart fina här på blogg.se




blev förälskad...önskar nästan att jag inte just skulle ha köpt ett par skor :S kanske kan jag köpa dessa med hoppas det! Fast jag har svart att tro att man går med på det....har köpt 3 par mindre än en månad xD får se vad dessa kostar sen, kommer denna månad jue! 399:- skulle jag gissa på...

nu ska jag se ett avsnitt Big B och ta en glass till, ses.

lite trevligt norskt så här på eftermidagen
Helgi Jonsson – Make Me Fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0