HÖGT ÖVER MARKEN SVÄVAR BETONGEN, nog bland den skönaste text snutten jag vet helt underbar.

Hej.

tänkte skriva lite, ovanligt vah? neh jag skriver varje dag...

Idag har jag:

stapplat till skolan i klackskor, det var osmart det var halt och jag fick typ ont i fötterna....men det gick bättre att gå hem ^^

Köpt bakingridienser, en glass, marsipan (till mitt föredrag imon USCH e skit nervös...) och 4 Pierre Robert trosor.

Vrålat: Jolene, jolene, jolene, jolene
Im begging of you please don't take my man! I bilen fast mamma sa åt mig att hon prata i telefon, men jag viste ju att det va pappa så jag vråla glatt vidare!

vart DJ.

Skrattat satt vi grät (jag och mamma triggar varandra till skratt....xD)

skrivit och ritat om teater.



Tittat på tv.

musik hela tiden ofc.
dagens stolta låtar:

Dolly Parton – Jolene 

Atomic Kitten – The Tide Is High (Get The Feeling) (Radio Mix) guud lilken nostalgi, men jag måste erkänna jag tycker den äger!

Anna Lena Löfgren – Lyckliga Gatan bästa låten för att reta upp nike, bästa låten att sjunga med mamma med. Men efter några gånger så sjunger även nike me ^^

Roxy Music – The Thrill Of It All  När mamma fick höra Roxy music i högtalarna sprang hon in och sken upp och sa:
Gillar du Roxy music!? :D Jag: ofc vad annars ;)Man bara måste älska Bryan Ferrys skrovliga röst! Mamma och pappa hade tydligen gillat dem väldigt mycket och det ryktas nu om att det ska finnas skivor där uppe på vinden, hmm blir jobbigt att hitta då det är apa mycket skivor där....jaja bara att bära ner kasse efter kasse, och köpa en nåååål! Länge leve glamrock!





dax att avgå och använda den LIVSAVGÖRANDE tandtråden, ni vet väll att ni kan DÖ om ni inte använder det ;)

hm oj kände att det blev ett väldigt flumming inlägg, äh skit samma ;P


Kommentarer
Postat av: Moa

Bästa tyskaföredraget hittils måste jag säga - när man blir bjuden på choklad.. jummie!

2011-03-10 @ 21:04:25
URL: http://korkadtomoglad.blogg.se/
Postat av: D

yeeey trevligt att höra ^^ choklad gör alltid susen :3

2011-03-10 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0