Att bara stå och glo på en rödlackad sportbåt och drömma sig bort en sekund.

Haft det super trevligt på båt messan. Jag har värkligen saknat lukten av kära, plast, ny oljat trä. Synen av glansen av plasten, lackat trä, hårda konturer, böljande vatten, fladdrande segel. Pratet om båtar, matrialen, prylarna, segla, farten och almänt skit coola båtar. Det är helt underbart. Åh man saknar sommarn så mycket att bara att få känna vattnet forsta vid benen när man seglar att känna vinden blåsa i änns hår när man åker motorbåt.

Lite trist endå att det är ungäfär 2 på 10 kvinnor där vad jag såg.....aja jag klaga inte i för sig...en hel del snygga killar faktiskt, och när det är lite tjejer där får man uppmäksamhet ;) Blev lite shopping så klart också pappa köpte värsta propellen och jag fick en ny flytväst och ett par bad/seglarskor. Behövde värkligen det hatar att halka när man ska fixa riggningen....-.-

nu softar jag runt och äter kakor. har även skickat in sommarjobb grejen och frågat när seglarskolan börjar igen...åh läängtar. Längtar efter att kunna segla och le lite extra mycket när jag ser en speciel person. Men SKIT endå. När "Where the action is" ska jag och nike jobba så jag kommer missa Coldplay igen! SKit SKit SKIT! D:



Blev en väst med retro känsla fundera först på en i leopard men sen kom jag på att det finns jävligt dryga barn på seglarskolan som skulle mobba mig så jag palla inte...xD

Katie Melua – If You Were A Sailboat fin låt med fin text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0