fullspäckat!

Hello everybody!

Jah gick till tandläkaren if´dag en stund på skoln (fast jag gick faktiskt tillbaka till skolan efteråt...>.<) jaja jag har i alla fall bytt tandläkare till mammas, och hon va skit bra och sjuksköterskan var också skit bra! De var jätte snälla och sa inte alls dumma skaer som cristian gjorde....:O Tummen upp gör det bytet! Sen så åkte vi till en loppis lite snabbt efter skolan för nike skulle ha lakan som hon ska färga och göra en matta av, jag hitta en random påse? vet inte riktigt vad man ska kalla det meeen jag ska göra en snajdig väskla av det! :) får se hur det slutar...Plötsligt blev jag väldigt sugen på att göra saker,göra om saker sy om saker massa grejs, men jag ´har absolut ingen tid! Märkte att vi ska ha uppspel på musikalen på onsdag! Herre gud...efter det är alla dagar tillochmed söndsagen bokade til det, kul. men men. Nu skriver jag på an dikt analys på engelska och man ska skriva en egen dikt också, vilket jag inte alls har nån insiration till just nu :/ så klart ska den lämna in imon. Och så¨bloggar jag ni stället..dumt. OCH jag har INTE sett min daglöiga dos av Big B, skit jobbig känsla :( usch. Nu måste jag någ fortsätta med skrivandet.

musiken som går i hårlurarna i tackt till tangenterna är:

Eric Saade – Still Loving It åhh kan inte vänta till albumet kommer ut! :D

The Beach Boys – Wouldn't It Be Nice

Fatboy Slim – The Rockafeller Skank - Full Version 6.52 underbart! Älskar långa låtar <3

Fréhel – Si Tu N'étais Pas Là fint språk det där.

jajaj nu ska jag sluta blogga och försöka sluta chatta med mitt rotmos..får se hur det går :p



hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0