I put my hands up in the light, you see me dancing for my life....gud va jag har den på hjärnan nu asså....men jag gillar den så det e lugnt...:p

trevliga dagar det vart på sistone.

I torsdags skulle jag vara statist i Eric Saades musik video, Eric Saade – Popular. Det var sjukt kul. Vi skulle stå och heja och dansa på deras dansdueller. Och satan va bra de är på att dansa man blir helt mållös... Det gick i alla fall bra, va sjukt nervös innan bara xD Träffa även en random tjej som fråga om hon fick ha sin mobil i min väska, vist sa jag. Vi snacka massa under kvällen och hon va skit trevligt. Så nu har vi varandras nummer så nästa gång hon kommer till stockholm så ska vi ses :) (hon bor i sundsvall men hennes pappa bor här)
Sen tog vi lite bilder med eric och kramades (riktigt svettig kram, vilket han ursäktade för xD) atograf och så snacka jag en hel del med han också, UNDERBART! Gaah höll på att dreggla sönder och bli starstruck, men jag lyckades sannsa mig....xD Neh men det var kul, meen gud så trött man blev efter asså, dansat i timmar!

Så nu får ni hålla ögonen uppe efter videon och efter mig :p den ska ju visas upp i hela europa, lite ballt :O

Idag efter skolan åkte jag och min ensamhet till nacka forum. Fett stort centrum jueh! Ska lätt åka dit i framtiden med mammis! Jaja varför jag åkte dit var för den där loreale casting crem gloss tävlingen var där. Jag va ju me förra året och kom till final (30 av 6100personer inte för att skryta...>.<) och de sa ju att jag skulle söka i år igen så varför inte :p Va egentligen 1 år för lite enligt reglerna men det gick ju endå då. I år e jag äldre :p Så det blev en liten trevlig goodibag (stavning :S) och super fin sminkning, det va ju kul! :)

 sen åkte jag hem och städa massa, vi ska nämligen ha öppet hus imoron för farmor som fyller 90! :)

Så efter två dagar e jag: En kompis, träffats Eric Saade och en sminkining rikare! :3

nu är det bara vänta på tills Madde kan ladda sin kamera så att jag kan få bilden....^^

sen en entrecote och glass på det så är lyckan gjord!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0