Hmm nu måste jag städa ordning i mitt rum om jag ska kunna instalera musik utrustningen....

Äntligen hemma efter en ganska lång stund i skolan! Men gud vad det var värt det! Bandet va faktiskt skitt coolt och riktigt musikaliska! Vi körde på med fika säljandet och det gick bättre än förväntat tycker jag! :) Vi känade 1126:- och sen när vi kom hem och skulle räkna pengarna sa pappa "Jag dubblar pengarna ni får in, för att jag tycker ni vart så duktiga." Jag sa att det behöver du inte! Men han ville så vist....;) Hahah supersnällt! <3 Så nu är jag 1126 kronor rikare! ^^ super.

Och inte nog med det så ska jag köpa en Vinylspelare imoron också, pappa betalar ;) orkar inte gå in till nike för att lyssna på skivor...så det ska bli jätte kul! KLockan 12.00 imoron ska den hämtas :)

jaja nu är det "på spåret" som gäller! ;D

aja nu ska jag dra ses! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0